Àmbits d’actuació

LA GESTIÓ CIUTADANA

La gestió ciutadana com fórmula de gestió específica d’equipaments i serveis públics o de projectes d’intervenció acordada entre l’Ajuntament i la Fundació. A diferència de la gestió d’empreses amb afany de lucre, els beneficis d'aquesta gestió retorna a la ciutadania en forma de nous projectes en el marc de l’economia social i solidària.

INNOVACIÓ PEL DESENVOLUPAMENT LOCAL, SOCIAL i ECONÒMIC

La Fundació aposta pel desenvolupament local, econòmic i social del Prat del Llobregat impulsant, contribuint i desenvolupant iniciatives ciutadanes basades en l'economia social i solidària, la sostenibilitat, la dignitat i la felicitat de les persones. La recerca i la innovació son elements claus en els projectes que desenvolupem.

ENFORTIMENT I SUPORT AL TEIXIT ASSOCIATIU

La Fundació treballarà en la creació de recursos i serveis compartits i/o comuns que facilitin, a les associacions de la ciutat, la gestió, la difusió, la comunicació i el treball en xarxa.

Entenem el teixit associatiu com un element clau i vertebrador per avançar cap la ciutadania plena, aprofundir en la democràcia i la transformació social.