Fes-te soci

“Sempre es pot, quan es vol”. José Luis Sampedro

Amb el teu compromís com a soci o sòcia estaràs contribuint a fer el Prat un referent de l'economia solidària i de la gestió ciutadana, enfortint el seu teixit associatiu i acompanyant els seus veïns i veïnes cap a un major empoderament que els permeti aconseguir la ciutadania plena.

Fes-te soci o sòcia de la Fundació Cívica Esperanzah i estaràs contribuint a crear un Prat més social i just. T’hi sumes?

Pots realitzar l'ingrés al número de compte de 'La Caixa': ES15 2100 3151 6722 0008 1744. (copiar)

He llegit i accepto la Llei de Protecció de Dades i les condicions d'ús

Els camps marcats amb * són obligatoris