Fes una donació

“Al cap i a la fi, som el que fem per canviar el que som”. Eduardo Galeano

Uneix-te a la Fundació Cívica Esperanzah i amb el teu donatiu estaràs col·laborant per a què el Prat sigui una ciutat d’oportunitats, més social i solidària, potenciant l’economia social i solidària com a model de futur del nostre municipi.

Pots realitzar l'ingrés al número de compte de 'La Caixa': ES15 2100 3151 6722 0008 1744. (copiar)

He llegit i accepto la Llei de Protecció de Dades i les condicions d'ús

Els camps marcats amb * són obligatoris