Segueix-nos a Youtube Segueix-nos a Instagram Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter Contacte CAT | ESP

Fundació Cívica Esperanzah

La Fundació Cívica Esperanzah som una organització sense ànim de lucre que neix amb la voluntat de potenciar i consolidar el sector de l’economia social, solidària i el desenvolupament sostenible. Som un projecte del Prat de Llobregat per al Prat on els ciutadans i ciutadanes del nostre poble són els principals beneficiaris de les accions que portarem a terme. El Prat té el privilegi de comptar amb una xarxa associativa forta i compacta que treballa des de fa anys impulsant projectes, innovant i creant alternatives. La voluntat de la Fundació és ajudar a aquestes iniciatives i aquestes persones emprenedores a seguir creixen. Volem fer del Prat un referent de l’economia solidària i de la gestió ciutadana, enfortint el seu teixit associatiu i acompanyant els seus veïns i veïnes cap a un major empoderament que els permeti aconseguir la ciutadania plena.

La Fundació Cívica Esperanzah és un fruït directe del Festival Esperanzah! ja que és gràcies a una donació de 30.000 euros que ens hem pogut constituir. Enguany, destinem els nostres recursos a actuacions socials, econòmiques, culturals, comunitàries i/o ambientals amb l’objectiu de garantir l’accés a uns drets bàsics de la ciutadania. Estem endegant ara aquest projecte i tenim molts plans per al futur del territori.

Comparteix-ho a Facebook Comparteix-ho a Twitter Comparteix-ho a Linkedin