Dissabte, 19 de Novembre de 2016

Cuina de tardor i hivern amb productes del Parc Agrari

Dissabte 19 de novembre al Mercat de Pagès del Prat de Llobregat (Plaça Pau Casals) podreu tastar gratuïtament plats cuinats amb productes de temporada del Parc Agrari. L'activitat està organitzada per l'Ajuntament del Prat de Llobregat i el Mercat de Pagès anirà a càrrec de la cuinera la Cristina Roig i començarà a les 10h i acabarà a les 14h.

Comptarà amb la col·laboració del Parc Agrari del Baix Llobregat, la Fundació Cívica Esperanzah i l'Associació GATS.

Aquí teniu les receptes que podreu tastar al Mercat de Pagés!

Crema de carbassa, ceba tendra, romaní i coco

Humus de carxofa

Carpaccio de carxofa, formatge curat amb vinagreta de mel i avellanes

Amanida d'embotit d'hivern amb escarola, magrana, codony i fruits secs