Divendres, 11 de Novembre de 2016

El Festival Esperanzah! guanya el premi de Reconeixement Cultural del Baix Llobregat

El Centre d’Estudis Comarcals del Baix Llobregat (CECBLL) concedeix bianualment, des de 1999, els premis de Reconeixement Cultural del Baix Llobregat. Aquests premis tenen com a objectiu donar rellevància a la tasca de persones, entitats, institucions, col·lectius o empreses vinculades al Baix Llobregat. Es valora la creativitat, el caràcter innovador, el perfil cívic o l’aportació al desenvolupament i projecció del Baix Llobregat.

Enguany el Festival Esperanzah! ha estat permiat àmb el Premi Joan N. Garcia Nieto a la categoria de Compromís Cívic i Cohesió Social. I les Dones Sàvies de Sant Cosme han estat nominades a la categoria Equitat de Gènere i Drets Socials.