Xarxa

Apostem pel treball en xarxa amb organitzacions consolidades al territori i amb un gran impacte en els seus projectes.

Les principals entitats impulsores de la Fundació Cívica Esperanzah són:

• GATS. Grups associats pel treball social, cultural, comunitari i ambiental orientats a la transformació social.
  • SAO PRAT. Associació orientada a atendre necessitats, especialment en el camp dels joves en situació de risc laboral, a través de projectes de caire educatiu, formatiu i d'integració en el món de treball.
  • ETICOM, SOM CONEXIÓ. La cooperativa sense afany de lucre que ofereix serveis de telefonia i accés a Internet a persones per avançar cap a una sobirania d’infraestructures i serveis de telecomunicacions.
  • CENTRE DE PROMOCIÓ SOCIAL FRANCESC PALAU. Associació que treballa per impulsar les persones i especialment aquelles mes vulnerables, perquè milloren les seves possibilitats de promoció a través de l’acollida, l’orientació, l’acompanyament, l’intercanvi i la formació.

Apostem per imaginar, dissenyar i engegar projectes innovadors de col·laboració entre les administracions públiques, empreses i tercer sector que puguin donar respostes a les necessitats de gestió dels recursos públics i de les necessitats de les persones i el territori, desenvolupant models de gestió de proximitat, de confiança i transparència, a través de la gestió comunitària i en el marc de les xarxes existents al nostre país (com es el cas, entre altres, del Grup cooperatiu ECOS i la Xarxa d’Economia Solidària de Catalunya - XES).