Segueix-nos a Youtube Segueix-nos a Instagram Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter Contacte CAT | ESP

Dimarts, 8 de Setembre de 2020

“El Prat es mou” per festa major amb la seva samarreta solidària

La iniciativa consisteix en posar a la venda la samarreta solidària amb el lema El Prat es mou per destinar tots els beneficis a aquelles iniciatives locals que treballin amb les persones que més ho necessiten per fer front a la crisi provocada per la Covid-19.

Qualsevol entitat o col·lectiu del Prat de Llobregat, pot presentar les seves propostes i aquestes seran valorades per una comissió formada per entitats, agents socials, partits polítics locals, sindicats i persones de la ciutat que serà l'encarregada de consensuar on es destinen els diners recaptats del Fons Solidari Local Covid-19.

Des del passat 8 de setembre, la samarreta solidària es pot adquirir a través del web de la iniciativa El Prat es mou i en tots els establiments de la ciutat adherits a la campanya. El preu de la samarreta és de 12€ per adults i 10€ per nens. Totes les samarretes es produiran sota demanda a través de ‘Samarretica’, un nou projecte d’economia cooperativa local que no obtindrà cap benefici amb aquesta acció, només cobrirà les despeses de producció. D’aquesta manera, s’aconsegueix que 5,40€ dels 12€ que val la samarreta es destinin íntegrament als fons solidari.

La veu de les entitats:

“Aquest any la Festa Major del Prat serà diferent, a hores d’ara, no sabem com serà però les entitats de la ciutat volem treure pit perquè la ciutat es mou. Independentment del que passi i quines siguin les normatives i circumstàncies del moment. Per això, creiem necessari impulsar conjuntament una campanya que aconsegueixi mobilitzar als ciutadans i ciutadanes del Prat per aconseguir recaptar fons per a les persones i/o col·lectius que més ho necessitin”.